هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش می باشد و متن آگهی تبلیغاتی نقش مهمی در این امر خواهد داشت، این تبلیغات میتواند توسط بنرهای اینترنتی،پیام کوتاه،تراکت و بروشور و حتی وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد.
وقتی می خواهید متن آگهی را بنویسید، مکان آرامی را انتخاب کنید مثلا زمانی که در یک کافه با دوستتان نشستهاید و در حال صحبت کردن هستید و دوستتان به شما میگوید: « از چایی که در محل کارش استفاده میشود راضی نیست و از شما می خواهد پیشنهاد بهتر به او کنید».
شما می توانید همان چیزی را در متن آگهی تبلیغاتی بنویسید که در جواب دوستتان می خواهید بگویید .
9 نکته مهم در نگارش متن آگهی:
1- نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی تبلیغاتی به موضوع اصلی اشاره کنید.
2- همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید، برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود میآورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند.
3- بهتر است در متن آگهی تبلیغاتی کلی گویی نداشته باشید. سعی کنید حرفهایتان را با دلیل و مدرک بیان کنید البته با شیوهای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل متن آگهی کنید نه اینکه باعث شود برای خواندن وقت نگذارد و در همان ابتدا از خواندن آگهی صرفه نظر کند. اگر شما در همان ابتدای متن انگیزهی لازم برای خواندن را برای مخاطب ایجاد کنید حتی اگر متن تبلیغاتی طولانی هم باشد ، خواننده ترغیب می شود برای آگاه شدن از تمامی اطلاعات تمام آگهی را بخواند .
4- یکی دیگر از راه های جذب مشتری از طریق آگهی ، نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است. این نوع تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتیتری در ذهن خواننده باقی می ماند.
5- متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامهی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت
6- از به کاربردن کلمات ثقیل خودداری کنید، این موضوع که برخی اعتقاد دارند کلمات باید دهان پر کن باشد بسیار اشتباه است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد، زیرا امکان دارد این کلمات برای خوانندگان نامفهوم باشد و این مسئله نیز وجود دارد که شاید کلمهای را نابجا به کار برید و پیام شما در نقطه عکس قرار گیرد.
ساده نویسی هنری است که باید با استفاده از آن متنهای کوتاه ، روشن و قابل درک را خلق کرد.
7- تعریف ها و توضیحات بیهوده و اضافی ممنوع! هرگاه دیدید که در متن آگهی تبلیغاتی در مورد موضوع به خصوصی توضیحات بیش از حد داده می شود باید شک کنید که در همان موضوع ضعف دارد.
*اگر نشانههای کم سوادی در نگاشتن متن آگهی نمود کند ، نباید هیچ موفقیتی برای آگهی متصور شد و شکست آن حتمی است*
8- هیچ گاه به تصور اینکه در یک رقابت نگارشی شرکت می کنید و به دنبال جایزه هستید ، متنی را برای آگهی خود ننویسید.
9- این موضوع را همواره به یاد داشته باشید که با نوشتن متن آگهی تبلیغاتی شما نباید برای خواننده سرگرمی ایجاد کنید بلکه هدف شما باید معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات برای جذب هر چه بیشتر خواننده باشد.
سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.
09114088060
طراحی آگهی تبلیغاتی را باید چه کسی انجام دهد...
آیــسو گرافیــک
http://isu-graphic.blog.ir
طراحی بنر و هدر تبلیغات از طریق اینترنت، به یکی از بایدهای زندگی کنونی در عصر کامپیوتر بدل شده است. هر روزه تعداد کسانی که از اینترنت استفاده می کنند افزایش می یابد و کاربران آنلاین بطور فزاینده ای در حال رشد می باشند. از زمانیکه اولین طراحی بنر یا طراحی هدر در سال 1993 ارائه شد، طراحی بنر یا هدر به یکی از مرسوم ترین روشهای تبلیغات در اینترنت تبدیل شده است. داشتن بنر یا هدری مختص به خود، تنها به شما کمک خواهد کرد تا حرفه خود را در بازار اینترنتی تبلیغ نمایید. طراحی بنر و هدر مورد نیازتان بسته به حساسیت شغلتان، ظرف کمتر یک روز آماده خواهد شد. با توجه به پایین بودن مدت زمان طراحی بنر و هدر، بازگشت سرمایه برای شما بسیار سریعتر از آنچه که فکر می کنید خواهد بود. طراحان ما حداکثر تلاش خود را برای خلق طرحی جدید و بی مانند، برای بنر و هدر مورد نیازتان، انجام خواهند داد. جمله آخر اینکه، بنر و هدر، معرفی از شما، وب سایت تان، شغلتان، و تجارت تان در محیط های گوناگون است.
ارسال پیام انبوه تبلیغاتی
طراحی و ایجاد وبلاگ و وبسایت
طراحی لوگو « آرم »
طراحی بنر و هدر
طراحی کاتالوگ و پوستر
طراحی کارت ویزیت
انجام تمامی پروژه های تبلیغاتی
و ..........
www.isu-graphic.blog.ir
m.kusheshi78@gmail.com
حتما به صفحه ی ما مراجعه کنید