سوشال پیام

ارسال پیام انبوه

سوشال پیام

ارسال پیام انبوه

  • ۰
  • ۰

عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management به همه فرآیندها و فناوری‌هایی که برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود گفته می‌شود. CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد مدیریت و بازاریابی شده است و سعی دارد راهبردی خلق کند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده، اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد درواقع CRM سبب خواهد شد که بخشهای مختلف شرکت به یک استراتژی کلان دست یابند.

CRM  از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. روابط یعنی ایجاد مشتریان وفادار و پرفایده از طریق ارتباطی یاد گیرنده و مدیریت یعنی خلاقیت و هدایت یک فرایند مشتری مدار.

بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه تکنولوژی اطلاعات، CRM  یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM بااین تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود.

برقراری ارتباط بر مبنای یک قاعده وتکنیک خاصی نیست، چرا که افراد با هم متفاوت هستند و تکنیک های فروش برای همه افراد کابرد ندارد بنابراین بایستی متدهای برقراری ارتباط را روی مفاهیم و قواعد ارتباط پایه گذاری کنیم.

انواع CRM  

CRM  عملیاتی :در این روش کلیه مراحل ارتباط با مشتری، به یک فرد سپرده می شود، درکل فرآیند هایی که مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند.

SFA  یا قدرت فروش مکانیز و Css (مانند ارتباط رو در رو، اینترنت، فاکس و کیوسک های مخصوص پاسخگویی به مشتریان) از ابزار و روشهای CRM عملیاتی می باشند.

CRM  تحلیلی:  ابزارها و روش هایی که وظیفه ی بدست آوردن، ذخیره، پردازش، تفسیر و ارائه گزارش به استفاده کنندگان داده های مشتری را برعهده دارد مهمترین نوع CRM  می باشند. در واقع CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند.

CRM  تعاملی یا مشارکتی: موجب تعاملهای کارا و سازنده با مشتریان در طول تمام کانالهای ارتباطی میگردد و تعاملهای بین سازمان با مشتری از طریق تمامی کانالهای را تسهیل میکند در این فن آوری CRM با یکپارچه شدن مراکز تماس، تعامل چندکانالی با مشتریان انفرادی امکانپذیر است به گونه ای که در یک سمت مشتری و در سمت دیگر سازمان قرار می گیرد
هدف CRM  تعاملی، گسترش برنامه های سنتی مدیریت ارتباط با مشتریان است و فقط مشتری نهایی مد نظرمان نیست حتی تأمین کنندگان، توزیع کنندگان و خرده فروشان رادر بر میگیرد.

 

مشتریان به دنبال رفتارهایی از جانب شما هستند تا هر لحظه احساس رضایت خاطر داشته باشند و این مطلوبیت برایشان حاصل شود وCRM  ارایه خدمات سریع تر و مطلوبتر یعنی درآمد بیشتر با هزینه کمتر را تسهیل می کند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی