بازاریابی رابطه ای هنر کسب وکار امروز است و تمام مراحل شرکت جهت ارتباط و شناخت بیشتر مشتریان و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان را شامل می شود. هزینه جذب مشتریان جدید ۵ برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است. در این بازاریابی مشتریان یک دارایی برای شرکت هستند که مستهلک نمی شوند.
از نظر پورتر بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند فرایندی است که به موجب آن خریدار و ارائه دهنده، روابط مؤثر، کارا، اخلاقی، مشتاقانه و خویشاوندی را برقرار می کنند که این برای دو طرف منفعت دارد.
هدف بازاریابی رابطه ای برقراری روابطی تنگاتنگ با مشتریان هدف برای خرید در آینده و ترغیب دیگران به این کار از طریق کاربرد مدیریت موثر ارتباط با مشتری است.
رویکرد مناسب برای حفظ و نگهداری مشتریان رضایتمندی مشتری جهت ایجاد وفاداری او نسبت به شرکت می باشد.
امروزه اکثر شرکتها علاوه بر جذب مشتریان جدید بدنبال استراتژی های نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این روابط است. به عبارتی دیگر آنها به دنبال افزایش دوره عمر مشتریان خود هستند.
به نظر می رسد که در بازار امروز جذب مشتریان جدید کار دشواری است و حفظ مشتریان فعلی به شدت در شرکتها احساس میشود درنتیجه اعمال اصول بازاریابی رابطه مند می تواند برای حفظ و نگهداری مشتریان و سودآوری شرکت نقش بسزایی داشته باشد و یک مزیت رقابتی پایدار حساب شود.
سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.
09114088060
عناوین مرتبط:
حفظ مشتریان، ارتباط با مشتری، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک، موثرترین روش تبلیغات IMC (ارتباطات)
- ۹۴/۰۵/۱۷