قبل از همه باید بدانیم مذاکره چیست وچه ویژگی هایی دارد؟
همه ما هرروزه در حال مذاکره هستیم بی انکه بدانیم. فردی که با دوستش در مورد پروژه ی دانشگاه صحبت می کند درحال مذاکره است.
مذاکره در کلام ساده، ارتباط متقابل میان افراد برای رسیدن به توافق و یا اجرایی شدن انتظاراتی که از دیگران داریم، می باشد.
درواقع مذاکره فرایند گفتگو درباره ی یک موضوع خاص برای رسیدن به توافق در اهداف برای رفع نیاز و جلب رضایت طرفین می باشد و باید دارای ارزش افزوده باشد.
مذاکره خوب باید:
باعث ایجاد ارتباط انسانی گردد.
منافع را برمواضع ترجیح دهیم.
برای هرمذاکره نقشه داشته باشیم وراههای جایگزین راازپیش تهیه نماییم.
شاخص وشواهد عینی وملموس بیاورید ونه ذهنی.
دو روش مشخص قابل استفاده در مذاکرات بازاریابی:
روش برون گرایی
تلاش برای ترغیب و تشویق دیگران نسبت به انجام کار یا دادن اطلاعات با اعمال فشار است.
روش قیاسی-استنتاجی
این روش همانند روش قبل است فقط نیاز به مهارت بیشتری دارد چون باید کاملا زیرکانه طرف مقابل را از طریق سوق دادن او به سمت کاری اورا راغب به انجام آن کار نماید.
روشی که بشود در تمام موقعیت ها ازآن استفاده کرد بسیار مشکل است. مذاکره کننده هر لحظه باید برای ازمودن راه های جدید اماده باشد و روش های غیرقابل استفاده و بی ثمر را از سر راه بردارد.
سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.
09114088060
عناوین مرتبط:
ارتباط با مشتری CRM, موثرترین روش تبلیغات IMC (ارتباطات), بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند چیست؟, نکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهرهوری هنگام کار