سوشال پیام

ارسال پیام انبوه

سوشال پیام

ارسال پیام انبوه

  • ۰
  • ۰


 تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ایجاد صفحه و پروفایل ، نشانه  برند در شبکه اجتماعیمیباشد. روزانه تعداد دنبال کنندگان افزایش پیدا میکند و روابط مجازی با این جامعه برقرار می کنند، بنابراین مهم است که از این مشکلات رایج در مدیریت شبکه اجتماعی خودداری کنید.

روبات نباشید

  برای پرسش و پاسخ ، یک فهرستی از پاسخ ها ازپیش تهیه شده در اختیارتان میباشد . اما هیچ گاه این پاسخ ها را بدون تغییرات ارسال نکنید .زمانیکه کاربران تصور کنند رایانه به آنها پاسخ میدهد برای برندتان مشکل پیش می آید. هر پاسخ را برای هر فرد تغییر داده، شخصی‌سازی کرده و بازنویسی کنید.

 کسل‌کننده نباشید

در مواقعی که کاربرانتان مشکلی دارند ، لحن گفتگوی شما باید جدی باشد اما زمانیکه طرفدارانتان  خرسند هستند  شما نیز شوخ طبع باشید .سعی کنید اتفاقات و برنامه های تفریحی داخل سازمانی خود را در پروفایل های شبکه اجتماعی برند تان منتشر کنید.

پاسخگویی به موقع

 پاسخگویی هرچه سریعتر به پیام ها و نظرات توسط مدیران شبکه های اجتماعی بسیار در ارتباط طرفین موثر میباشد ،در غیر این‌صورت جامعه احساس می‌کند که برایش ارزش قائل نشده‌اید. وقتی یک پست زمانبندی‌شده منتشر می‌شود، آماده باشید که فورا به کامنت‌های اول پاسخ دهید.

 تعامل با مخاطبین شبکات

 علاوه بر پاسخگویی به سوالات که کاری روتین در همه برندها میباشد، خودتان به شروع گفتگو و تعامل با طرفدارانتان بپردازید. مثلا  با کامنت دادن به یک فرد، از او سوال بپرسید و نظر سنجیکنید.

داشتن آمادگی برای موج منفی و بحران

 مدیران شبکه اجتماعی باید مقاوم وگاهی هم پوست‌کلفت باشند،به‌ویژه در زمان بحران که غالبا چیزی که می‌بینند منفی است. اما جامعه می‌تواند بازخوردهای بسیار با ارزشی برای برند شما داشته باشد. به‌دنبال اخبار موردبحث و سرنخ‌هایی بگردید که بفهمید چگونه می‌توانید در آینده از این اطلاعات استفاده کنید.

به همین ترتیب اگر افراد جامعه نگرش و بازخورد مثبتی به برندتان نشان می‌دهند هم دقت کنید. به دنبال مطالب و محتوای به‌دست آمده از خود کاربران بگردید که بتوانید با اجازه‌شان استفاده کنید. این راهی عالی است تا به تقویم مطالب خود تنوع دهید و طرفداران وفادار خود را نیز به همه بشناسانید.

  انتقادپذیر بودن

مدیران شبکات ،صدای برند خود  میباشند، پس باید حرفه‌ای عمل کنند. اگر اشتباهی مرتکب شدید، نظر خود را ویرایش کنید یا کاملا پاک کنید و دوباره بنویسید. همیشه وقتی اشتباهاتان را به شما گوشزد می‌کنند، مسئولیت آن را بپذیرید. همه ما انسانیم و کمی تواضع در برابر یک اشتباه در واقع می تواند اعتبار و مقبولیت برندتان را بالا ببرد.

 مشتریان وفادار همیشه در مورد برندهایی حرف میزنند که به جوامع خود گوش می‌دهند و به نظرات و پیام‌هایشان پاسخ می‌دهند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

 عناوین مرتبط

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام

تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی

ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک

چگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتی

ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟

نظرسنجی پیامکی سوشال پیام

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی