شخصی سازی کردن مشتریان در واقع نوعی گروه بندی کردن مشتریان شماست. در واقع زمانیکه شما مشتریان خود را بر اساس سن؛ جنسیت؛مکان و نیازهای گروه ها تقسیم بندی می کنید به راحتی می توانید بر حسب محتوای کار خودپیام را برای آنها ارسال کنید. در انجام دسته بندی مشتریان همواره توجه داشته باشید که نوع پیامی که برای مشتریان قدیمی خود ارسال می کنید باید با نوع پیامکی که برای مشتریان جدید خود ارسال می کنید متفاوت باشد. سعی کنید گروه هایی را از مشتریانی که مدت هاست با آن ها در ارتباط نبوده اید تهیه کنید و با ایجاد محتوایی ترغیب کننده آن ها را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.
در ساخت گروه ها بهتر است برای مشتریانی که ویژه هستند یک گروه مختص ایجاد کنید و نسبت به سایر مشتریان به آن ها تخفیفات ویژه ای بدهید. انجام شخصی سازی پیامکی سبب موفقیت بیشتر شما در کسب و کارتان خواهد شد و دسته بندی کردن مشتریان میزان موفقیت در نوع برخورد شما در زمان ارتباط با آن ها را افزایش خواهد داد.
سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.
بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.
32327132-017
09114088060
عناوین مرتبط
ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک
عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی
- ۹۴/۱۰/۱۶