شاید برای بسیاری از صاحبان هتل ها این سوال پیش بیاید که آیا استفاده از سامانه پیامکی می تواند برایشان کارکرد مناسب داشته باشد؟ به خصوص در جذب مشتری و یا کسب رضایت مشتری نقش مهمی دارد؟ استفاده از سامانه پیامکی یکی از مهمترین مواردی است که می تواند برای هتل ها درآمدزایی خوبی داشته باشد. یکی از این موارد زمانی است که شخصی به عنوان مهمان به هتل شما می آید شما می توانید در ابتدای پذیرش فرد شماره تلفن همراه او را گرفته و پس از اینکه شخص وارد اتاقش شد؛ از طریق سامانه پیام کوتاه خود؛ پیامکی را جهت تبریک و خوش آمدگویی برای وی ارسال کنید. اینگونه به او نشان خواهید داد که برای او ارزش قائل هستید و از حضورشان در هتل خوشحال هستید. احترام گذاشن به مشتری و جلب رضایت او سبب می شود اگر دفعات بعدی بخواهد به شهر شما سفر کند مجددا هتل شما را جهت اقامت خود انتخاب کند. بعلاوه رفتار مناسب و خوش رفتاری سبب می شود تا افرادی که در هتل شما اقامت دارند در سفرهای بعدی خود نیز هتل شما را به سایر افراد پیشنهاد دهند. ازجمله دیگر کاربردهای استفاده از سامانه پیامکی:
ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری وکارمندان
ارسال پیامک نظرسنجی از مشتریان
اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات جدید هتل
ارسال بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان
ارسال پیام تبریک به عروس و دامادها
سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.
32327132-017
09114088060
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی
سامانه پیامکی وارتباط با مشتری
- ۹۵/۰۲/۱۲